Privatlivspolitik

Personoplysninger og GDPR (General Data Protection Regulation) i EU:

Denne hjemmeside udbydes af Trekantens Kajakskole Aps. – cvr 36467576 – tlf. +45 22399565.
Ved benyttelse af denne hjemmeside, accepterer du at vi behandler dine personoplysninger i henhold til anførte privatlivspolitik. Vi respekterer fuldt ud alle ønsker om hemmeligholdelse af personlige oplysninger, som afgives online, og vi er opmærksomme på behovet for hensigtsmæssig beskyttelse og forsvarlig behandling af alle personlig oplysninger, som vi modtager. Hvis du ikke kan acceptere vores privatlivspolitik, bedes du undlade at benytte hjemmesiden.

Vi indsamler kun almindelige personoplysninger om dig, som er nødvendige for at kunne levere din bestilte ydelse, håndtere dit evt. medlemskab af Rofællesskabet Havkajak Trekanten. Eksempler er navn, adresse, e-mail, tlf. nr., fødselsdag (for at DKF – Dansk Kano og Kajak Forbund – kan udstede og/eller vedligeholde licens til dig), IPP licens nr.

Ved tilmelding til kurser og/eller Rofællesskabet Havkajak Trekanten, accepterer du, at vi må kommunikere med dig via mail/SMS f.eks. i form af udsendelse af Nyhedsbreve. Vi indsamler ingen personfølsomme oplysninger som f.eks. CPR nr.

Vi videresælger aldrig dine personlige oplysninger. Vi videregiver kun dine oplysninger til 3. mand / databehandler, hvor det er nødvendigt for at kunne levere en bestil ydelse hos os, eller for at kunne sikre driften af Trekantens Kajakskole/Rofællesskabet Havkajak Trekanten´s, vedligeholdelse og sikring af korrekte data, eller hvor vi efter loven er forpligtiget til det f.eks. Dataregisteret, hvis der udøves svindel eller misbrug af www.trekantenskajakskole.dk Internt er det ledelsen, samt den/de relevante instruktører / turledere, der kan have adgang til enkelte data med betydning for afvikling af aktiviteten.

Du kan til enhver tid kontakte os og få oplyst hvilke oplysninger, vi har om dig, og du kan rette dine oplysninger f.eks. ny e-mail adresse og tlf. nr. – ved at kontakte: post@trekantenskajakskole.dk eller ringe til Bent K. Thomsen (dataansvarlig hos Trekantens Kajakskole) 22399565.

Den hurtige udvikling af internettet betyder, at ændringer i vores behandling af personoplysninger kan blive nødvendige. Vi forbeholder os derfor ret til at opdatere og ændre nærværende retningslinjer for behandling af personoplysninger. Ved væsentlige ændringer vil vi tydeligt give info herom på vores website.

Denne version af vores Privatlivspolitik nr. 1.2 er opdater 14.11.23 – fremtidige opdateringer vil fremgå her.