Havkajak Trekanten – et rofællesskab

• Når du har været på kursus, hvordan kommer du så videre med din havkajakroning?
  • Har du været på kursus for nogen tid siden, og vil gerne finde nogen at ro sammen med?
  • Hvis du helst vil ro sammen med andre, hvor der er en erfaren instruktør med?
  • Hvis du gerne vil med på en organiseret tur sammen med andre?
  • Og mange andre spørgsmål?

Svaret kan være Havkajak Trekanten er en afdeling under Trekantens Kajakskole.

Havkajak Trekanten har det primære formål at give kursister fra Trekantens Kajakskole mulighed for at finde ligesindede at ro sammen med gennem organiserede ture ledet af dygtige instruktører og turledere fra Trekantens Kajakskole.

Rofællesskabet administreres af Trekantens Kajakskole. Rofællesskabet er dog åbent for alle, som har bestået IPP 2 i havkajak. Det er gratis at være medlem af rofællesskabet.  Du skal blot udfylde tilmeldingsformularen og acceptere betingelserne, så er du i gang.

Havkajak Trekanten er et rofællesskab, hvor du kan dele din passion for havkajakroning og friluftsliv med andre på en hel uformel måde.

Vi tilbyder turer både for begyndere, øvede og viderekomne.

For at du kan få den bedst mulige oplevelse på det niveau, du nu befinder dig på med din havkajakroning, vil de fleste ture blive opdelt i IPP 2 Hav, IPP 3 Hav og IPP 4 Hav niveau.

Der bliver lavet en række events

Se under kommende events, hvad der rører sig, og hvad du kan deltage i. Har du selv en idé, så tøv ikke med at skrive til os.

Du kan også finde os på Facebook.
Når du er blevet medlem af Rofællesskabet har vi også en gruppe, hvor du kan se de officielle ture udbudt af Rofællesskabet.

Juridisk

Juridisk er Havkajak Trekanten en afdeling under Sarani Outdor Aps./Trekantens Kajakskole, og dermed underlagt de samme forsikringsmæssige forhold. Se evt. mere. Dette gælder dog kun for aktiviteter opslået på denne hjemmeside under Events oversigt.

Anbefaling

Tak Rofællesskab for en fantastisk tur til Møns Klint
Teltet har ligget i aftensolen for at blive helt tørt efter morgenduggen faldt lidt tungt, soveposen er luftet og vasketøjet snurre i vaskemaskinen.
Så nu vil jeg have sagt ordentligt tak til jer for en dejlig tur.
Så altså, super tak for en fantastisk tur. Skønt at lade havkajakken strække benene i bløde blågrønne bølger med udsigt til de hvide klinter og fuglelivet. Men især tak for jeres hjælp og støtte undervejs, For alles skønne gæstfrihed, åbenhed, humor og lyst til at byde mig indenfor i fællesskabet. Og for at I i det hele taget lod mig komme med, med mine i forhold til de andre lidt grønne og ufuldstændige færdigheder.
Det føltes trygt og godt at være på tur med jer.
Jeg glæder mig til Norgesturen til september, og vil klart prøve at få mast måske en rulleworkshop og et par ture mere ind i programmet før.
Sjældent er det faldet mig så let, at falde ind i et nyt fælleskab.
Vh Lotte