Det Sydfynske Ø hav august 2015

havkajak-trekanten-det-sydfynske-oe-hav1 havkajak-trekanten-det-sydfynske-oe-hav2 havkajak-trekanten-det-sydfynske-oe-hav3
Begynder weekendtur for EPP 2 niveau – fredag d. 21. – søndag d. 23. august.

Havkajak Trekanen vil gerne indføre dig i herlighederne ved at tage på weekendtur i havkajak. Ø havet er en perle til det formål, hvor der kan roes fra ø til ø, og hvor vi nemt kan finde en primitiv lejrplads at overnatte på. Vi mødes på Sydfyn sidst på eftermiddagen fredag. Har du ikke kajak, kan du leje en af Trekantens Kajakskole. Der vil i god tid tilgå deltagerne forslag til pakkeliste, og øvrige praktiske ting. Når vi har en sikker vejrudsigt, dvs. senest torsdag morgen, vil du modtage en mail med nærmere info om mødested og tidsplan.

• Der kan deltage max 14 på denne tur.
  • Egen fortæring under turen.
  • Turledelse instruktørteamet bag Havkajak Trekanten.
  • Tilmelding efter ”først til mølle” princippet til bent@trekantenskajakskole.dk