Kalø Vig IPP 3 tur september 23

Denne dejlige heldagstur starter og slutter i Egå Marine nord for Aarhus. Turen giver et flot udsyn op mod Mols Bjerge og frokost forventes indtaget ved Kalø Slots ruin.  En afstikker kan evt. laves ind i idylliske Knebel Vig.

Turen er ikke egnet til for meget vind, så vær forberedt på at turen justeres efter dagens vind og vejrforhold. Turens længde er omkring 30 km. Du skal være IPP 3 niveau roer, og medbringe og kunne bruge dit IPP 3 udstyr.

Husk varmt og koldt at drikke, en solid madpakke og et godt humør.

Der vil være adgang til toilet i Egå Marine og ved Kalø Slots ruin.

Turen laves i samarbejde med Aarhus Havkajak Klub, hvorfra Ole H. Iversen deltager som Turguide. Turleder er Henrik Schalech fra Trekantens Kajakskole.

Turen afvikles lørdag d. 16. september 23

Tilmelding senest 1. september til bent@trekantenskajakskole.dk – nogle dage før turstart, når vi har en pålidelig vejrudsigt, tilgår der – pr. mail – de tilmeldt nærmere info om mødetid m.v.